Tuesday, June 30, 2009

Ayam Masak Padang


Dayangggg... komen skitt.. jadikk ke ni ayam masak padang kita ni?? ke pekat sgt kuah dia tu? warna dia pun cam terkuning je.. Ida letak cili merah sebiji je & cili api 3 biji.. letak byk2 nanti tak boleh mkn plak.. jenis tak tahan pedas.. apa2 pun rasanya sedap..

2 comments:

dayang_jack said...

ok jer tu. ayam masak padang mmg biasanya pekat. tp kalau xnak pekat boleh tambah air. cili merah tu x pedas walau letak byk mana pun. ia sekadar memberikan warna jer...hehe. ape2pun thanks ida sb sudi mencuba...tahniah yer :)

sunkist said...

kalau ok takpe la.. hehe.. sbb tak sure yg dayang punya pekat atau cair.. tu yg tanya tu :)biasanya kalau gi indonesia tengok dia masak pekat2.. thanks dayang :)

Post a Comment