Wednesday, October 07, 2009

Ikan Goreng & Sayur Goreng Campur


Ni menu yang paling ringkas... ikan kembung goreng & sayur goreng campur... errr.. betul ke menu paling ringkas? ke menu paling pemalas?? hahahah hmmm memang tengah malas pun ni.. :D Layan je la gambar2 ni ye.. nk bagi resepi rasanya semua dh tau nk goreng ikan & goreng sayur.. hihihi

3 comments:

Watierman said...

Simple tapi sedapnya Ida...akak dah siap basuh tangan..baca doa ni...Ida tak jemput pun !!!

sunkist said...

ikan tu sekor je kita goreng.. kalau akak nak join kena kerat dua la.. mana cukup tu kak watie.. kita kan mkn banyak hahaha

blogresipi said...

Sian ikan goreng tuh sekor2 dia je posing.. takde ke makwe nak match ngan dia tuh? hehe

Post a Comment