Sunday, July 05, 2009

Tag Dari Kak As

mmg jadi satu kerja lak kena ambik gambar peti ais nk jwb tag ni hehe tapi takpe.. kak as punya pasal, Ida sanggup ;)


1. Amik gambar peti ais anda...

Peti ais ni Ida guna dah setahun lebih.. Harganya lebih kurang RM seribu lebih


2. Apa yg ada di depan peti ais anda?...


Depan peti ais? Ida letak satu fridge magnet.. fridge magnet tu hadiah dr seorang kawan.. his name is Raj.. Dia dtg bercuti di Pulau Redang last year masa hari raya Aidilfitri.. Masa nk balik kitaorg jumpa & dia bagi fridge magnet tu sebagai cenderahati.. Ida lak bagi dia tart nenas yg Ida buat sendiri.. Thanks a lot dear.. miss u so much :) (He's not my boyfriend.. jgn jadi gossip lak ye heheh)

3. Brand peti ais?...


Samsung. Mula2 nk beli jenama panasonic tapi takde yg berkenan.. so Ida try la jenama Samsung ni..

Jom kita tengok peti ais 2 jelitawan ni..

1. love2cook

2. Dayangjack

4 comments:

dayang_jack said...

haha....matilah aku nak jawab tag yg terlebih unik ni...

HaSue said...

kiutnya FM tuu..kaler biru lg..

amboi,awal2 lg warning jgn gossip ekk..hihi

sunkist said...

dayang, nasib baik tak disuruhnya kita ambik gambo dlm peti ais.. kalau tak mau kena kemas dulu peti ais tu hehehe..

sunkist said...

hang suka kale biru eh sue? boleh buat pertandingan teka berapa baju kaler biru hang ada lak nanti hehehe.. ingat tu sue.. no gossip2 eh.. :P

Post a Comment