Saturday, July 04, 2009

Buttered Prawn


Ni la dia buttered prawn.. teringin nk buat masa kak hana buat tayangan kt umah dia hari tu.. tapi kurang faham step.. nasib baik kak hana explain balik kat kita so rasa confident la skit nk buat BP ni.. thanks kak hana.. tapi Ida tak tahu la jadik ke tidak jurai2 tu.. rasa2 mcm tak jadik hehe.. kak hana, kak nor ataupun kak hazila tolong komen ye apa yg tak kena dgn jurai2 tu.. buruk benar rupanya.. hehe.. takpe.. lain kali buat lagi.. bak kata kak hazila, practice makes perfect! :)

2 comments:

love2cook said...

My gosh!! Looks so tempting la ur buttered prawn!!! I wannntttt!!!

sunkist said...

nak tuu bolehhhh.. tapi sekorr je la heheh :P

Post a Comment